ثبت طرح صنعتی
نوشته شده توسط :

طرح صنعتی چیست و مدت حمایت از آن چند سال است؟ امتیاز کاربرانستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره غیر فعال از نظر قانون ثبت اختراعات،طرح های صنعتی و علائم تجاری"هر گونه ترکیب خطوط یا رنگ ها و هرگونه شکل سه بعدی با خطوط،رنگ ها و یا بدون آن،به گونه ای که ترکیب یا شکل یک فرآورده صنعتی یا محصولی از صنایع دستی را تغییر دهد،طرح صنعتی است.در یک طرح صنعتی تنها دسترسی به یک نتیجه فنی بدون تغییر ظاهری مشمول حمایت از این قانون نمی باشد" . مدت اعتبار طرح صنعتی پنج سال از تاریخ تسلیم اظهارنامه ثبت آن خواهد بود.این مدت را می توان برای دو دوره پنج ساله متوالی دیگر پس از پرداخت هزینه های مربوط تمدید نمود.

پس از انقضاء هر دوره که از پایان دوره شروع می شود یک مهلت شش ماهه برای پرداخت هزینه تمدید گردیده و همچنین جریمه تاخیر در نظر گرفته خواهد شد. در ادامه،ضمن توضیح راجع به ویژگی های لازم جهت ثبت طرح صنعتی، به مدارک مورد نیاز برای ثبت طرح می پردازیم.

خاطر نشان می شویم، شما بزرگواران می توانید کلیه ی سوالات خود را راجع به طرح صنعتی با ما در میان بگذارید. قدر مسلم آن است که همکاران متعهد ما در ثبت شرکت ،همواره آمادگی این را دارند تا به سوالات و مشکلات متقاضیان پاسخگو باشند.

برای این منظور می توانید  با متخصصان این مرکز در ارتباط باشید.

https://www.sabtsabt.com https://saadatsabt.com





:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : 2 مهر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: